316/1992 Zb.
Časová verzia predpisu účinná od 01.07.1992 do 31.12.2005
Obsah zobrazeného právneho predpisu má informatívny charakter.
História |
|
|
---|---|---|
Dátum účinnosti | Novela | |
1. | Vyhlásené znenie | |
2. | 01.07.1992 - 31.12.2005 |
Otvoriť všetky
Číslo predpisu: | 316/1992 Zb. |
Názov: | Vyhláška Federálneho ministerstva dopravy, ktorou sa mení vyhláška Federálneho ministerstva dopravy a spojov č. 190/1988 Zb., ktorou sa určujú pevné sumy náhrad za spôsobenie malých porúch v prevádzke vlaku na celoštátnych dráhach a vlečkách |
Typ: | Vyhláška |
Dátum schválenia: | 21.05.1992 |
Dátum vyhlásenia: | 25.06.1992 |
Dátum účinnosti od: | 01.07.1992 |
Dátum účinnosti do: | 31.12.2005 |
Autor: | Federálne ministerstvo dopravy |
Právna oblasť: |
|
Nachádza sa v čiastke: |
51/1964 Zb. | Zákon o dráhach |
190/1988 Zb. | Vyhláška Federálneho ministerstva dopravy a spojov, ktorou sa určujú pevné sumy náhrad za spôsobenie malých porúch v prevádzke vlakov na celoštátnych dráhach a vlečkách |
316
VYHLÁŠKA
Federálneho ministerstva dopravy
z 21. mája 1992,
ktorou sa mení vyhláška Federálneho ministerstva dopravy a spojov č. 190/1988 Zb., ktorou sa určujú pevné sumy náhrad za spôsobenie malých porúch v prevádzke vlaku
na celoštátnych dráhach a vlečkách
Federálne ministerstvo dopravy po dohode so zúčastnenými ústrednými orgánmi podľa
§ 8 ods. 2 a § 29 zákona č. 51/1964 Zb. o dráhach ustanovuje:
Čl. I
Vyhláška Federálneho ministerstva dopravy a spojov č. 190/1988 Zb., ktorou sa určujú
pevné sumy náhrad za spôsobenie malých porúch v prevádzke vlaku na celoštátnych dráhach
a vlečkách, sa mení takto:
1.
V § 3 sa suma „191 Kčs“ nahrádza sumou „396 Kčs“ a suma „77 Kčs“ sa nahrádza sumou
„82 Kčs“.
2.
Tabuľky č. 1 a č. 2 sa nahrádzajú znením uvedeným v prílohe tejto vyhlášky.
Čl. II
Táto vyhláška nadobúda účinnosť 1. júlom 1992.
Minister:
Ing. Nezval v. r.
Ing. Nezval v. r.
Príloha vyhlášky č. 316/1992 Zb.
Tabuľka č. 1
Pevné sumy náhrad za predĺženie doby jazdy vlaku motorovej trakcie v Kčs:
Pevné sumy náhrad za predĺženie doby jazdy vlaku motorovej trakcie v Kčs:
Pol. | Predĺženie doby jazdy vlaku v minútach | vlak osobnej dopravy | vlak nákladnej dopravy |
1. | 1-7 | 305 | 977 |
2. | 8-12 | 378 | 1 097 |
3. | 13-17 | 451 | 1 216 |
4. | 18-22 | 524 | 1 336 |
5. | 23-27 | 597 | 1 456 |
6. | 28-32 | 670 | 1 576 |
7. | 33-37 | 743 | 1 695 |
8. | 38-42 | 816 | 1 815 |
9. | 43-47 | 889 | 1 935 |
10. | 48-52 | 962 | 2 055 |
11. | 53-57 | 1 035 | 2 174 |
12. | 58-62 | 1 108 | 2 294 |
13. | 63-67 | 1 181 | 2 414 |
14. | 68-72 | 1 254 | 2 534 |
15. | 73-77 | 1 327 | 2 653 |
16. | 78-82 | 1 400 | 2 773 |
17. | 83-87 | 1 473 | 2 893 |
18. | 88-92 | 1 546 | 3 013 |
Tabuľka č. 2
Pevné sumy náhrad za predĺženie doby jazdy vlaku elektrickej trakcie v Kčs:
Pevné sumy náhrad za predĺženie doby jazdy vlaku elektrickej trakcie v Kčs:
Pol. | Predĺženie doby jazdy vlaku v minútach | vlak osobnej dopravy | vlak nákladnej dopravy |
1. | 1-7 | 251 | 232 |
2. | 8-12 | 330 | 296 |
3. | 13-17 | 408 | 360 |
4. | 18-22 | 486 | 424 |
5. | 23-27 | 564 | 488 |
6. | 28-32 | 643 | 552 |
7. | 33-37 | 721 | 616 |
8. | 38-42 | 799 | 680 |
9. | 43-47 | 877 | 744 |
10. | 48-52 | 956 | 808 |
11. | 53-57 | 1 034 | 872 |
12. | 58-62 | 1 112 | 936 |
13. | 63-67 | 1 190 | 1 000 |
14. | 68-72 | 1 269 | 1 064 |
15. | 73-77 | 1 347 | 1 128 |
16. | 78-82 | 1 425 | 1 192 |
17. | 83-87 | 1 503 | 1 256 |
18. | 88-92 | 1 582 | 1 320 |